Tjockt mätt

Slutade vid tolv tiden. Maten på ztyle tyckte vi inte dög idag, så vi tog en lunchbuffé på chili thai! :) Innan det blev det också lite shopping. Dock så gick det väldigt snabbt eftersom alla sprang åt var sitt håll och köpte det de skulle ;) Antar att alla var väldigt hungriga! Haha

Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig klar för kvällen. Lite tidigt kanske, men min buss går redan vid halv 5 :) & jag har ju planerat en liten överraskning för min BoyF!

Efter denna kväll så ska jag nog dra mig till Sarah & flickorna på pyamaspartey & skräckfilm! Kan nog inte dra mig ur eftersom hon redan har fått mitt täcke & kudde ;)

Kanske bäst att sätta igång med fixandet. Kanske slänger in en outfit bild eller liknande innan jag drar mig ;)

Ha en fin dagjust like me


Restaurang?



Pizza? Är ju trots allt  killens favorit!


Nattbowling? ;)


Café?


Bio? Går ju massa dåliga kill filmer ;)


Yes, vad tror ni att jag har hittat på för överraskning egentligen? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0