091007

Hej allihopa.
Har precis dragit på mig mysbyorna och ska sätta igång att plugga det sista nu innan proven imorgon (Matematik&Spanska). Min spanska lärare tror att ag kommer att klara mig galant på provet imorgon. det sa hon till mig imorses , och vet ni? Det tror jag med. Jag känner mig ruskit säker på spanskan nu. Ska plöja igenom allt en sista gång idag och sen ska jag fokusera på matten som är lite värre än spanska :)

och till er som klagar på plugg. Varför?
Det finns egentligen inget bättre än att komma hem, tvätta av sminket, ta på sig myskläder och sitta och plugga och lära sig nytt. Det är en underbar känsla. Och det finns faktiskt inte mycket mer att göra m man tänker efter.
Alla slutar ju så olika tider nu under gymnasiet.
Så på med dendära härliga attityden och plugga :) Detta gäller ju er framtid ((:

jag har inte mycket bloggtillfällen nu när vi delar på två datorer här hemma. Eftersom min far och bror använder datorer mycket har jag inte så många tillfällen. Men det kommer det kommer.
Bjuder även på en låte idag igen. Blir ju så när man inte har bilder (!!!)

Pussssssar.


1.) Cover på Kanye Wests Heartless.
The Fray - Heartless.

2.) Ronan Keeting - This i Promise You









Kommentarer
Postat av: alexiie

älskar den första låten, covern på kanye wests heartless :)

2009-10-07 @ 15:52:10
URL: http://alexiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0