11 oktober - redan!

tiden går väldigt snabbt nu för tiden! helt plötsligt är det fredag och helg, när det kändes som om man precis kom tillbaka från helgen. men det är ju skönt, snart lov ju! men nackdelen kanske blir att lovet går för snabbt då. usch!

jag har verkligen inget att skriva om, då det får bli ett bättre inlägg någon annan dag, om jag hinner/har lust, hehe.
tänkte lägga in en låt här som jag inte kan sluta lyssna på, helt fantastisk.
enjoy!


 
har hon inte världens vackraste röst, eller vad?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar Paramore, dom är verkligen super bra. Vilken är din favorit låt?

2009-10-12 @ 12:13:38
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0