"A little time to think things over"

Som ni kanske inte vet så har jag skickat upp min dator på lagning till linköping.
Det gick inte att starta igr när jag tryckte på den och operativet hittade intewindows och massa sån skit.
Förmodligen och förhoppningsvis moderkortet. Hoppas hoppas hoppas att mina bilder och all musik kommer att finnas kvar när jag får tillbaka den . Den turen lyckades jag ha förra gången då pappa stoppade fel laddare i den så han brände den. jag har ju för sjuttsingen inga bilder annars , och vad händer då? Jo jag kommer att dö :P
HAHA

nog m det , nu ska jag plugga , har ju två prov på torsdag, så nu ska jag allt ta tag i spanskan. Jag satsar ju nivet ! jag ska verkligen lära mig allt från grunden. Då jag slarvade i franskan och det fick jag lide av i 3 år. Mjo, ni som börjar läsa språk, häng med från början. Det blir mycket lättare då!

Nå , jag borde ju börja plugga nu.. Så slipper jag ju sitta uppe hela natten och så missar jag inte Desperate Houswives. :)

Puss sålänge !


I wanna know what love is - Mariah Carey. ( UNDERBAR! ) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0