En fullplanerad dag!

musiken är borta sedan länge. så det är bra med det ! :)

har dragit på mig mina mysigaste jeansleggings (sånnadär från bikbok som inte ens ser 10 % äkta ut?) och skasätta mig med svenska redovisningen nu. Måste verkligen göra en powerpoint, skriva klart stödorden och självklart öva! Övar man inte blir det hackigt när manpratar oh man försöker att komma ihåg texten medan man börjar rabbla. Tro mig jag vet , jag har alltid varit en sån som trott att ; ahmen bara man har stödord är det inget problem, sen hackar man sig fram i 3 minuter lixom. Förmodligen superjobbigt att lyssna på!
Förresten kanske jag får min dator idag eller imorgon.
Hur kommer jag få tillbaka spotify nu då? Fick ju en invite av en person innan , och jag vet inte hur jag får tillbaka det , någon som vet?

Efter att ha gjort svenskan ska jag ta och skanna in vårt schema i datorn, förminska och skriva ut flera kopior! Behöver verkligen få lite struktur i min kalender nu (fick idén genom att titta i den jag hade förra året. Gud så bra den va då!). Kalendrar är mitt liv under skolveckorna. Då jag planerar ALLT (ja, jag är en planerare och jag älskar att planera!) och allt jag ska göra står däri. Så en borttappad sådan klarar jag inte av. Och verkligen inte en ostrukturerad.!

Nä nu blir det svenska innan jag verkligen ja tjatar bort all tid här hehe!
jag måste bara sluta med ; HEJ CLARA!, HEJDÅ CLARA! ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0