Full rulle! ;)

Hej allihopa!
har verkligen inte bloggat på länge. Men vad ska man skriva om när det inte finns något att skriva om?
Hmm.. då blir de ju bara ett sjukt tråkit inlägg eller hur?

Imorgon är det fredag och efter det är det LOV!
ska bli lite skönt att ta det lite lungt i en vecka. Och lovet börjar bra, för jag ska även ner till malmö imorgon!
En mycket mysig helg tror jag att det kommer bli, och en sjukt kul också för den delen.
Tar tåget 12.01 från jkpg, byte i Nässjö, sedan x2000 ner till Malmö.
Kommer förmodligen att blogga från tåget då jag har internet och fönsterplats, fast jag vet inte vad fönsterplats har att göra med att jag har internet, men det är najs med det också!! :))
Att göra idag;



Fullt upp alltså. Har jag förresten glömt att nämna att jag har fått glasögon? Tja , inte sånna man har hela tiden, utan sånna jag använder på lektionerna och så. Jag har gått och blivit närsynt, inte jättefarligt utan, men jag har verkligen märkt skillnad! Haha. Kommer förmodligen att ha ett par med mig till malmö, behöver ju ha dom i skolan och sedan kanske på tåget.

Dags att sätta igång kanske? :) Hade tänkt att jag skulle damsuga också, för att vara lite duktig, men vänta, det kan jag ju göra medan jag duschar!! Hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0