How to use your mouth

Visst vet vi alla att killar försöker visa sig coola genom att slåss? Och visst vet vi tjejer hur omoget det är? Efter alla dessa år, och vissa killar förstår fortfarande inte hur vi tycker... Suck!
Och ja, visst är det en regel som säger att killar inte får slå tjejer? Ja, den har vi nog alla hört...
Men en sak jag hörde igår fick mig verkligen att skratta!
En kille gillar inte en tjej pga något? Visst vill han slå henne? ;) Men nej, det är fegt och killar får helt enkelt inte slå tjejer, visst? 
Vet ni hur han då ska komma runt problemet? Så patetiskt så ni inte kan komma på det kan jag tänka mig... ;)
Jo, då vill han slå hennes pojkvän! Hahahaha, ursäkta! Men vad har han överhuvudtaget att göra med saken? Stackars kille... Kan inte tänka med annat än händerna. Eller just det, dom kan inte tänka! :O
Hur var det nu igen man använde munnen..? Mamma har glömt visa dig hur man gör... :(
Men var inte ledsen! Jag ska berätta för dig hur man gör, vännen.

1. Tänk (med hjälp av din hjärna) ut vad du ska säga.
2. Öppna munnen.
3. Säg det!
4. Och stäng gärna munnen efter det. Du kanske har dålig andedräkt :)



Hoppas det kom till nytta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din kille är precis som alla andra killar gumman :) omogen och patetisk

2009-10-05 @ 14:18:13
Postat av: T

Haha vilken bra förklaring! Jag diggade den verkligen! =)

2009-10-05 @ 14:20:07
URL: http://stoltgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0