Julia got a fabolous life

Ja, vad ska jag göra idag? Hade tänkt att shoppa, men det blev aldrig av. Jag är väldigt passiv ibland. ;) 
Snart blir det iallafall till att dra till min pojkvän. Inte träffat honom på en vecka så det ska bli extra mysigt att träffa honom igen! :)
Vi får se vart dagen tar vägen helt enkelt.

Men Sarah och Sara då? Vad gör dom? Dom har inte ens bloggat idag (suck!)
Sara Ericsson har iförsig inte skrivit på 10000 år (någon/några veckor om man ska vara rättvis kanske...)
Jag kan iallafall berätta att de just nu befinner sig på någon tråkig innebandy match. Pff ;)
Där har vi en skillnad mellan oss tre:  Dom är sporttöntar och fyller sina helger med matcher medan jag har ett liv! ;)



Jag & syster just nu. Att va snygg går i släkten ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

''Att va snygg går i släkten'' ,haha stämmer nog :D

2009-10-03 @ 15:54:40
Postat av: Anonym

En ny MJ-tröja, vad tycker du?

ha en bra dag.

Puss /emelie

2009-10-03 @ 16:13:10
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0