Middag på jensens


Sis



Maten. Om den var god? Inte speciellt.


Efterrätt. Glassmaskinen var sönder och jag fick inte min
efterlängtade glass som dessutom förstörde hela kvällen.
Jag blev hur tjurig som helst.
Vadå fel marknadsföring? Står att jag får massa glass och
det jag får är en kaka.


... och den var äcklig! Åt inte nånting knappt så dom skulle se
hur dumma dom var.


Får se om jag vill sätta min fot på jensens igen!
Nu ska jag krypa ner i sängen framför nån film med min kaloripåse jag köpte på vägen hem.
Träffade söta människor där med om ni vill veta.

Ha en bra kväll. Bättre än vad jag har haft!! (Jag vet, jag låter som en 5-åring. Men vadå, min mjukglass!?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0