Snart helg? ;)

Har varit ute och sprungit en liten bit och duschat nu! Vet ni hur ont det gör att andas in så kall luft? Ush. Det bara värkte i lungorna, eller vad det är. Och riktigt läskigt är det att springa när det är så mörkt. Men det gör ju bara att man springer snabbare ;)
Ska nanna aldelles strax. Sovmorgon imorgon till 9 och slutar vid 12, som vanligt! Bara för att jag går på bästa skolan. Jag tycker så synd om alla PBare och EDare. Att man ens väljer dom skolorna när kitas finns? Jag fattar inte... ;)

Planer för imorgon:
Skola
Köpa present/shoppa
Kvällen? I don´t know.. Hör av er ;)




Ni missade väl inte Bella förut? Jag tycker hon är en sjukt bra förebild och den bästa bloggaren, helt klart. Hon känns som den enda seriösa och har dessutom bra åsikter ;)




                                                                                                                                                                    
Carloosa om Hemma efter sju:
vart är ditt söta diadem köpt ifrån? <3

Svar: Jag tror jag köpte det på åhlens! :) Men finns likadant på kicks också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittar in och önskar en god natt=)



http://hileasoltun.blogg.se

2009-10-15 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0