Solarium i Hovslätt

Vi har nyss fått ett eget solarium här i hovslätt!  Antar dock att det  inte har öppnat än. De höll på att fixa det nu när jag åkte förbi. Men visst är det smidigt? Ett solarium inte alls långt bort från mig!
Fast å andra sidan så solar jag aldrig solarium, och har faktiskt aldrig i hela mitt liv gjort det heller.
Jag tycker det är skitsnyggt att vara brun (totallyyy!) men jag tar inte risken med all cancer och skit. ;)
Min mamie har ett jobb där hon ständigt får träffa unga människor som fått hudcancer pga bla solarier! Är det inte hemskt? Jag utsätter inte min hud för någon läskig cancer? Visst, nu för tiden är allt farligt och det finns risker med i stort sett allting. Men att utsätta sig för något medvetet som man egentligen inte behöver göra? Naah... Jag har iallafall min solbränna året om, och blir inte allt för vit som vissa andra ;) Det är jag glad för.
Men hur som helst, ett solarium i närheten av mig, och jag delar med mig utav nyheten först av alla. Hur nice är det inte? ;)


Här är det nya solariumet :)


Mjamie, cancer... ge mig! ;)





Kommentarer
Postat av: -

jönköpings största wannabes tyvärr, men kul blogg att följa! en gott skratt förlänger liver :)

2009-10-06 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0