Taggad för idrott!

Har dragit på mig den fulaste tröjan jag kan hitta till idrotten ;) Men det står ju endå fairplaycup där bak, vilket gör att jag ser lite sportigare ut ;) eller hur? Så tänker jag ;)
Har inte heller något smink vilket är fabolous!

Idag slutar jag iallafall sent, inte förr änns vid 14.00. Ja, livet är hårt. Onsdagar är riktigt tuffa. Skämt å sido ;)
Ska hem efter det och plugga ihjäl mig till matteprovet imorgon. Ångest!?
Om man inte får MVG blir jag besviken på mig själv, jag lovar ;)

Vi hörs när jag kommer hem. Ha en bra dag och plugga stenhårt ;)


Färgerna kan ju knappast bli fulare ;)


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sweet :D

2009-10-07 @ 13:18:48
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: EliiiiiiasSvensson

Innebandy<333333! (y) :D:D

2009-10-07 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0