tillbaka igen!

som jag inleder varje inlägg nu för tiden, var ett tag sedan jag skrev här! och som vanligt har det inte blivit av, träningar, matcher, plugg. man blir helt slut när man kommer hem från skolan och på kvällarna! är det bara jag som tycker att skolan kan klassas som ett heltidsjobb?
och så kan jag ju passa på att säga, att utan min fantastiska klass hade jag inte alls haft lika kul i skolan!

jag kan inte fatta att det redan är oktober redan, tiden har verkligen gått rikitgt snabbt!
och jag är faktist lite glad över att det börjar bli kallt ute, för nu får man börja använda de härliga koftorna och alla mysiga halsdukar! yess! jag tror det är det bästa med hösten. och visst är det mysigt på hösten? när man sitter inne och myser när man vet det är kallt ute. åh vad härligt!


     
   före                       efter
(det behövdes, eller hur?)

slingade och klipte håret i fredags också. vet inte om jag blev så jättenöjd, utväxten blev lite ljusare än resten, eftersom frisören bara färgade utväxten för att jag var så ljus på topparna. blev nästan lite gul också men aja. får ta och införskaffa silverschampoo. och jag vill ha lockar! naturliga lockar. det är så fint! eller vad tycker ni?
på efterbilden syns min nyinskaffade halsduk med, från kappahl faktist. stor och mysig, helt perfekt nu!

ska ta och fixa iorning inför morgondagen nu, vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Blev fint :)

2009-10-04 @ 23:45:09
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: sanna

Guud va fint de var med lockar, önskar själv ja kunde få de så :)

2009-10-05 @ 21:45:31
URL: http://justholly.blogg.se/
Postat av: ellen

det vart jätte fint i lockigt!!

2009-10-05 @ 23:00:07
URL: http://haanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0