XXS utan diet!?

Har ni läst på Kissies blogg? Att hon köper bikbokjeansen i XXS och är så stolt över det ;) Ja, hon går ju på chai-latte dieten och allting. Det måste ju vara den enda vägen till en smal kropp.
Jag testade jeansen igår. Först i XS. Jag drunknade. Då tog jag XXS istället. Dom satt helt OK.
Jag äter vad jag vill, men lookie lookie, jag får på mig den storleken endå :O !?
Måste man inte gå på någon diet..? :/
Vissa kanske sväller upp som ballonger om de inte går på chai-latte dieten men...




Kommentarer
Postat av: shari

du är så tunn,

Jag avundas dig



(you're so thin, i envy you)

2009-10-17 @ 15:36:01
Postat av: Blom

Du är ju trög Julia! Du är typ 15 år och är 145 cm lång! Tro pelle att du kommer i de byxorna. Medans hon är typ 25 kanske och har en färdigväxt kropp! lilla du!

2009-10-18 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0