090909

Good morning!
 Sussat sött? Det har iallafall jag. Sov till 7! Underbart. Har i stort sett aldrig någon sovmorgon i veckan. När jag börjar kl 9 går jag endå upp vid 6, halv 7, haha. Och helgerna, ja, ingen sovmorgon där heller.
Idag börjar jag iallafall kl 11 men hade tänkt att åka in något tidigare och möta upp Sarah eftersom jag redan är klar & är en så otroligt bra vän! Hon har ju lååång håltimma. Sånt suger. Håltimmor borde inte finnas :)
Vi hörs när jag kommer hem.




Sjal- Köpt i London
Brun baströja- HM
Ring- Köpt i London (Alla älskar den!)
Till detta bär jag även jeanlegins & ett par pumps!




Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack så mycket!:)

2009-09-09 @ 11:31:30
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0