090914

hej heei .
nu kommer äntligen mitt efterlängtade inlägg om mitt hår.
ska säga er att igår , vart jag LIVRÄDD. jag inbillade mig att mitt hår skulle se ut som hejkomochhjälpmig. men det är väldigt snälla kommentarer jag fått om det änsålänge. tack och lov. dock tycker JAG att det är väldigt ovant , men det kommer väl med tiden i guess? skönt med lita förändring. Dock blir jag säkert "blond" senare igen. Men kommer köra på brunt ett tag i alla fall :)

nå vad har jag gjort idag? ja har först gått i skolan 9.15 - 11.30 inte helt fel eller hur? :))
efter det hem och fixa lite hemma. sedan in till stan för att träffa alma och maggan. underbart kul och så sjuukt längesen man såg dessa två tyvärr. Det får de bli ändring på !
Sedan bussen till råslätt för att kolla på min träning samt få viktig information om framöver. om man nu kan säga så. och nu sitter jag här och bloggar för er , härligt eller hur? :)

ska slå på CSY NY som börjar om en halvtimma. hur bra som hellst.
ne nu babblar jag bara på. får ingenting sagt känner jag.
blir nog inget mer inlägg ikväll. är supertrött och mitt huvud , ja det är som hiroshima(?) igen. SUCK!



HMMMMMM. vad tycker ni? Brunett eller den färgen jag hade innan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0