090916

sådärja . ännu en skoldag avklarad. härligt.!

just nu satte ja mig nyss här med min smoothie. Hur gott kan det innte vara då? jag ÄLSKAR att experimentera med det för att se vad som kan vara riktigt äckligt till fantastiskt gott.
hittade på ett "smoothie recept" häromdan. det vart skitgott.

blåbär
jordgubb
mango
annanas
youghurt naturell vanilj
lite mjölk
pyttelite cartedor glass stracitella (bara för den lilla chokladsmakens skull)
honung.

mixa ihop och ni har er en god smoothie, dessutom rätt nyttig!!
jag kör på en fryst smoothiemix som finns att köpa på Willys t.ex där det finns jordgubbar annanas och mango.
ett tips är att alltid tina fruktbitarna innan ni mixar. Smoothien blir då inte iskall (då det verklgien inte är gott när den är ISKALL), även fruktbitarna tappar rejält med smak!


take care.

superdunderdålig bild. men skitsamma. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0