090924

måste bara säga att jag ser otroligt hemsk ut på bilden nedan som julia har lagt ut !!


ojoj , dåligt uppdaterat av mig denna veckan faktiskt.(Har fått påpekningar från både Julia och Hannah) 
Men gårdagen kan faktiskt förstås då mitt knä gick ur led väldigtväldigt illa. Ambulans till sjukhuset , (då lustgas och ngn morfinbaserad grej var min bästa vän) då jag var rätt groggy eller vad det nu heter, hela tiden.
När jag kom hem så gick ja och la mig och sov hela dagen , med undatag att vakna för att äta , sitta lite vid datorn efter det, sen sova igen.

imorses ansåg jag att jag inte behöver kryckorna som jag fick hem utav sjukhuset utan jag skulle bannemej gå utan. vilket har gått rätt så bra faktiskt. bara lite haltande och så. Och det är inte helt smärtfritt. Men det fungerar.
Jag är ju trots allt van vid att gå när man har ont i knäna. 


Som julia skrev här nere så hade vi skolfoto idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men aja, ny chans nästa år eller vad? Jag slår vad om att jag ser helt hemsk ut. Åh jag vill inte ens tänka tanken!!

Innan jag avslutar här så vill jag nominera Sara till världens sämsta bloggare? Hn har ju varit ledig HELA dagen idag. Fy skämms sara ! :)


en rättså gammal bild..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0