090927

Tjenixen.
Hela blogg.se har varit jättekonstigt idag. Har fört och främst inte kommit in, när man väl kommer in så fungerar inte det att skriva nytt inlägg och sen inte designen. Är det någon mer än jag som har märkt detta?
Har även sett andra bloggar jag är inne och kollar på , de har tappat sin design. Tråkit! hoppas att det kommer tillbaka så som vår har gjort! :)

Helgen har tillbringats hemma då vi fick gäster på fredagskvällen som sedan stannade hela helgen. Fullt hus lixom. Men det vart underbart trevligt , speciellt att få träffa sin saknade bror och kwestan. Känns som att man inte sett dom på evigheter. Och jag fick världens bästa present, en resa till MALMÖ och hälsa på dom och shoppa och massa kul!
(fick även nya hudprodukter av mamma! sådant som tar bort acne och fräshar upp huden. Underbara prudukter från Mary Kay!)

(fick dock ingen pump, utan det som är på pump kom på tub ist!)

I lördags(igår) , tog vi en tripp till lager. Ska säga det att det fanns absolut ingenting på dam avdelningen.
Både jag , kwestan och emma kom ut tomhänta, inte ett öre spenderades. Medan micke kom ut med 3 kassar skulle ja tro att det var. (Två kom från butiker jämte).
På kvällen vart det kräftskiva. Jag som inte ens gillar kräftor. hahahah .

Idag har jag shoppat "igen mig" från gårdagen. Köpte både kofta och ett par uggs ! (koftorna har växt till sig till 17-18 par skulle ja tro!) Är inte koftor det bästa som finns !? :)

xoxo sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0