20/9- Inte en vanlig dag

Idag firar jag & min älskling 7 månader.
You wish you were me, huh? Måste tyvärr meddela att det bara är jag som får ta del av världens bästa pojkvän!
Jag är otroligt lyckligt lottad som har fått honom. Kan inte föreställa mig någon bättre.
Nu har vi varit tillsammans i 7 månader. 7 underbara månader. De 7 bästa månaderna i mitt liv.
Men 7 månader är ingenting, ingenting om man jämför med det vi har framför oss.
Idag, imorgon, föralltid- jag älskar dig.


Han är min girls ;)

Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0