3 september 2009

mitt första inlägg! wohoo
antagligen fick jag uppdraget att att hålla denna blogg uppdaterad medan julia och sarah är på visingsö, minst ett inlägg om dagen, men vi ser ju hur det gick! men jag var väldigt stressad igår och hann inte lägga in något (jag somnade när jag kom hem och sedan kollade på män som hatar kvinnor, sen blev klockan väldigt mkt och jag var ju tvungen att checka bilddagboken och så innan jag gick och la mej) så jag tycker jag har en väldigt bra ursäkt för det! (A)
och för er som inte sett män som hatar kvinnor, SE DEN NU! bästa svenska filmen som finns! helt sjuka och äckliga gubbar det finns! nu vet jag ju att det bara är film men det läskiga är att det finns sådana på riktigt! usch.

idag var det skola för mig, som de flesta andra 16 åringar, 8-16.35, längsta dagen idag, men kunde varit kort för vi hade två feta håltimmor på en och en halv timma var. men de gick ganska snabbt för vi satte oss på claras och andra håltimman satt vi och hade kul i korridoren. peset måste vara härligaste skolan, och klassen är galet najs!
sedan var det raka vägen hem, bussen var seg och jag kom en halvtimma försent till träningen, det verkligen ösregnade så vi tränade en halvtimma, sen jag kom hem och tog en lååång varm dusch. galet najjz. sen blev det lite läxor och nu sitter jag här och försöker förstå mej på detta. fattar inte så mkt men julia och sarah får väl lära mig hur man gör när de kommer hem (:
nu sitter jag och lyssnar på nån arablåt jag fick av elias, faktist så är den ganska bra haha!
detta blev ett långt inlägg så jag hoppas julia och sarah är nöjda!
ha det bäst!

Sara namnskrift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0