7 september

ciao alla kära bloggläsare!

jag har precis blivit utsedd till världens sämsta bloggare av julia. så jag skulle vilja tacka min engelska lärare lisbeth och min italienska lärare christer för att de ger mej så underbart mycket läxor och glosor! tack! (:
haha men strunt samma, italienska är jättekul och ett väldigt vackert språk, och christer är en jättebra lärare så det gör inte så mycket att man får lite läxor. men 50 glosor kanske är liiite för mycket?

tja, min dag har väl inte varit särskillt speciell, sovmorgon, italienska, naturkunskap (5/5 på lövprovet, jippi haha), lunch med lilla sarah som kom och hälsade på oss på per brahe, steven, michel och någon kille mer, klassråd och engelska. sedan väntade jag 30 minuter på tinn, som var oerhört seg, och tog sällskap med honom på bussen hem. alltid trevligt!

fått reda på med att vi har skolfotografering på måndag, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. några förslag? det hemskaste är ju att alla jönköpings gymnasieskolor kommer se detta. usch hemska tanke. 

nu måste jag fixa iordning för morgondagen! 
arrivederci l'amico!





kände för en liten bild här (; sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0