äntligen fredag!

åh, denna dagen är verkligen efterlängtad!
plus att det var exakt nio år sedan planen flög in i WTC, hemskt var det! fattar inte vad det är för fel på folk egentligen, hur man kan vara villig att offra sitt och andras liv för en sådan meningslös sak som att åka in i ett hög hus. sjukt! så idag tänker man lite extra på alla offer och alla som förlorat någon i denna tragedi. tiden läker inte alltid alla sår.

skolan idag gick vi från åtta till tjugo i ett, härligt!
idag vid maten hände en väldigt kul sak! helt plötsligt när vi satt och åt satte någon på jättehög musik i högtalarna, de spelade beat it med micheal jackson och några började ställa sig upp och börja dansa. sedan ställde sig flera och flera upp och sedan var det fullt i gångarna mellan borden av mest tjejer som dansade, sedan började alla dansa en inövad dans. sjukt bra! och kul var det också, att helt plötsligt bli överraskad med dans mitt i maten (: antar att det var estet-dans klasserna. men tummen upp till dem, ni var jätteduktiga! (a

gick med julia på stan och köpte present till sarah som fyller år om 2 dagar! jag tycker vi lyckades väldigt bra, får se vad hon tkr om dem! har även väldigt ont i fötterna eftersom jag gick i klack, det blir lite jobbigt när man går med dem på kullersten! haha

nu måste jag städa upp här i mitt rum, ligger kläder överallt! jag är inte mycket till att städa, nog det tråkigaste som finns! sedan ska jag ha ruuuligt med mina små kompisar!

puss på't!




hittade en tunika som jag inte använt alls mycket,
har tyckt den var så ful. satte på mig ett midjeskärp
och den blev mycket roligare! blir kanske detta när vi
ska fira sarah imorgon!


ha det finfint!


Kommentarer
Postat av: Zusanna

vill du veta en sak?

jag var med på dansen i matsalen :D

det var både dans & teater-klasserna som gjorde det.

sjukt kul var det! :D

2009-09-12 @ 19:55:36
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0