Bakterier= euu?

Kom nyss hem från min ridlektion & ska strax ta en lång, skön och varm dusch!
Jag älskar att rida, men jag gillar inte att det är så smutsigt att vara i stallet. Äcklas lite av det ibland. Men det är skälvklart sådant man får ta! Stallet jag rider i är jättefint, jag menar inte att det är något fel på det stället, men alla stall har ju en tendens till att vara lite smutsiga, självklart!
Jag tycker också att det är äckligt att trycka på bankautomater, knappar när man ska över övergångsstället & ja, alla offentliga knappar och sånt! Fattar ni hur många andra som har varit där och pillat!? Vem vet vad dom har gjort med sina händer? Uff...
Jag brukar alltid dra jackan eller tröjan över handen så jag slipper nudda det.
Men vet ni? Jag har skaffat alcogel! Det tar bort alla bakterier. Så nu känns det lite bättre att gå runt på stan bland alla. Skaffa det ni också! Tycker att hela Sveriges befolkning borde ha en sån här i handväskan. Och killar, ni som kanske inte har väskor, lägg i jackfickan eller något! Inga dåliga ursäkter, thank you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0