höst i all ÄRA

dagen har la varit helt ok. som de flesta dagar faktiskt. bara att jag börjar få onte i halsen igen(!!) hur man nu kan lyckas med det vet jag inte. i ovrigt hade ja bara svenska och matte idag = skola från 9.15 - 11.30 = härligt.
+ att vi har en lärare som har Thai Chi , så när vi e alltför trötta kör hon avslappning och syresättning av kroppen.
Super skönt faktiskt, (speciellt idag då ja vart super trött, somnade runt 1 igår skulle ja nog tro).


Efter det vart det lunch på Ztyle (och ja, vi äter på resturang varje dag!) sedan stack ja till stan, köpte en tröja åt pappsen som fyller år idag. Även en sjal/halsduk (vad man nu kan kalla det) från gina.
För er som inte vet, så ÄLSKAR jag hösten. visst jag älskar sommaren också , men hallå hösten är mysig.
och vad tillhör hösten? Mjo, mörka tv-kvällar framför tv;n (gärna a walk to remenber) , en stor kopp te, värmeljus! , tofflor, tjocktröjja alternativt filt och bara föreställa sig hur bra man har som inte är utomhus i den kalla luften.
Även till vardags kan man klä sig sådär mysigt. Älskade koftor (FINNS INGET BÄTTRE!!), vilket är mitt absoluta favoritplagg, stickade sånna, stora fluffiga stickade halsdukar och ett par converse/uggs. nja , härligare än så går de knappt att bli, eller har jag helt fel? 


Nu blev jag trots allt sugen på att se A Walk To Remember, så det ska ja ta och göra nu. underbart ! :)
lär inte bli något mer inlägg för idag men det kommer mer imorgon skulle ja nog tro ! 
ta hand om er !!  

annorlunda kofta, men underbar på alla sätt.

sarah+kofta(stickat) = som handen i hansken = perfekt match! :D


Kommentarer
Postat av: Zusanna

har du den filmen hemma?

2009-09-22 @ 17:36:41
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0