090928

i brist på fantasi och inget att skriva om så komme detta att bli ett kort inlägg.
håller förmodligen att gå både Sara&Elias på nerverna just nu för att jag verkligen är förbannad. Fast självklart inte på dom. Nog om det !

Idag hade jag min tidigaste dag , det vill säga skola 9.00-11.30 . Hur skönt är inte det på en skala mellan 1 och 10 ? Lunchen vart helt ok det också, kycklingsallad med pasta!

Just nu är jag väldigt rastlös och sitter och lyssnar om och om igen på min spellista på spotify. Hur skulle livet idag sett ut utan musik? hmm. vill inte ens tänka tanken , men vad tror ni?

ikväll skulle ja tro bli att kolla på CSI NY. Jag älskar verkligen kriminalare. mums på det ! :)
och jag ser fram emot både imorgon & onsdag då mina favorit serier börjar!
Desperate Houswifwes dubbelavsnitt på tisdag & Grey's Anatomy.
Innan har jag följt Cityakuten, men i somras sändes sista säsongen..
Även Sex and the city. Borde ta och köpa boxen (skolådan med alla avsnitt) 
Vad gillar ni för serier? Dela med er ! :)

shakira - she wolf  (blir bättre och bättre ju mer man lyssnar!)




Det vart allt för mig. Svara gärna på sakerna där uppe. Ni måste ju börja kommentera när antalet läsare växer! :D


Kommentarer
Postat av: kamilla

tack så mkt! din header :)

allt bra?



En fråga bara :)

vilken Disney film tycker du är bäst ?:P

skulle va roligt att veta :D

2009-09-28 @ 17:37:05
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: alma

älska, älska csi ny!

2009-09-28 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0