God kväll ;)

Hej sötnosar :)
Vad har ni för er? Själv sitter jag här med handduk på huvudet efter en lång & härlig dusch! Om bara några minuter börjar hollywood brudarna köra sitt på tv:n & då väntar sängen för mig :) Kan inte finnas något mysigare än att sitta och titta tv i sängen och ha ett stort och mysigt täcke över sig! Att man är helt nyduschad är ett plus :)
Innan programmet börjar så ska jag göra nagelpeeling och smörja in naglarna med balsam. Ni har väl såna produkter för era naglar honeypies? :) Annars är det värt att lägga pengar på.
Nej, nu börjar programmet om 3 minuter, och jag sitter här och skriver! Kommer troligtvis inte att blogga mer idag, men vi hörs helt klart imorgon ;)


you got it, huh? ;)


Taggad för hollywoodbrudarna ;)
,på 3:an nu 21:00!



Kommentarer
Postat av: Ankan ;)

hehehe vi har samma tapet (A)

2009-09-22 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0