God kväll ;)

Alldeles strax ska jag gitta vidare in till Sarah och färga hennes hår. Spännande!
Själv har jag också i stort sätt min naturliga hårfärg för tillfället, har äntligen fått tillbaka den efter blonderingen. Det tog sin tid. 
Lite kul att experimentera med sin hårfärg sådär tycker jag. Det tycker nog alla ;)
Ikväll är det Sarahs tur, hihi. Och jag ska färga det! Med hjälp av Sara, vilket inte lär behövas eftersom hon inte har sååå mycket erfarenhet, huhu.
Själv funderar jag på om jag ska ha min naturliga hårfärg eller om jag ska färga ljusare/mörkare? Eller lägga i några slingor?
Platinablont blir det nog aldrig igen iallafall.



blont (ungefär ett år tillbaka,jag var lite smått fjortis sådär)


eller brunt?

Vad tycker ni? :) Vad passar mig bäst?


Kommentarer
Postat av: Ö-H

Ska jag vara ärlig så är du mycket snyggare i brunt tycker jag (Y) :)



Du passar inte i blont

2009-09-13 @ 20:20:20
Postat av: Anonym

så du menar att alla som är blonda är fjortisar :P? och det är väl inte helt din vanliga hårfärg du har nu???

2009-09-13 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0