Hemma

Kom hem ganska nyss. Helt ensam hemma vilket är SKÖÖÖÖÖÖNT med stora bokstäver.
Dagen började som sagt med tyska. Måste påpeka att jag var HELT ensam. Eller visst, vi var 2 st. Läraren & jag, haha! Men lite privatundervisning har väl aldrig skadat? :D
Avslutade dagen med lunch, as usual. Föresten, hoppas du trivdes på kitas Abbi!

Nu ska jag ta tag i lite av plugget. Det hatar jag. Men vill man ha en framtid så, haha. Bara att ta tag i det.
Ska troligen vara med min favorit sen också. Vi hörs senare!



Dagens lunch


Kommentarer
Postat av: Abbi

hahaha kul att få vara med i bloggen :D.....men ja det var nog helt okej ska jag säga, kanske för det var första dagen.....men syns imon då ;)...

2009-09-08 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0