jag-vet-inte-vad-jag-ska-skriva-som-rubrik

Plugget halvklart & jag har träffat min underbara pojkvän. Han är obeskrivligt bra verkligen, & han är den bästa jag vet, helt klart. Har myst på rummet med tända ljus och bara haft det mysigt, haha.

Hörde rykten om att jag börjar runt 11 imorgon? Nu är jag förvirrad, haha! Får ta och ta reda på detta innan jag går & lägger mig. Jag slutar trots allt vid 13.00 varje dag så, 2 timmar är ju inte överdriver jobbigt. :)

Någon som har missat idol!? Jag har! Får gitta snabbt till TV:n och titta! Om det inte redan har slutat såklart. Efter det så blir det en lång dusch, sen sängen.

Måste också visa hur snygg min hund blev när han sprang in i våran lilla söta gran, haha.
Vi hörs imorgon!


Baloo


Kommentarer
Postat av: Sofia H

Hallå!

Söt hund ni har : )

Och ja, jag har missat idol: )



Ha det bra : )

2009-09-08 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0