Kärleken Checkar In

Nu har jag verkligen finslipat spanskan, det är så härligt att lära sig ett nytt språk. verkligen.
snart börjar det film på 3;an med Jennifer Lopez och Ralph Fiennes i huvudrollerna.


"Marisa Ventura(J-LO) är en ensamstående mamma som bor i ett av New Yorks mindre exklusiva områden med sin tioårige son. Hon arbetar på ett av Manhattans finaste hotell och en dag när hon smygprovar en kvinnlig gästs kläder möter hon en högt ansedd politiker vid namn Chris Marshall(RALPH). Marisa och Chris blir omedelbart attraherade av varandra och tillbringar en kväll tillsammans. Frågan är dock hur länge Marisa kan låtsas vara någon annan än sig själv? Och hur kommer Chris att reagera när han får veta sanningen?"


Jag har sett filmen innan och tycker att det är en underbar kärlekshistoria. och jag tvekar inte att se om den. vilket jag ska göra nu. hahah. Det är ett bra filmtips ifall ni inte har något att göra ikväll.


tjaa, detta va nog allt jag har att skriva ikväll. skriver mer imorgon. kanske hinner med ett snabbis inlägg innan bussen imorgon ? Ja det får vi se. Men tills dess, ha en superbra söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0