Kvällssysslor

Nu tror jag allt att det snart blir mat här i huset. Min mage kurrar så högt att det förmodligen hörs ända till Kina..
Efter maten blir det tandborstning och att smörja in ansiktet i Mary Kay prudukterna samt min Derma Genisis Night. Man känner sig nästan som en ny männsika efter det!
Ni tar väl hand om er hud?
Det är "viktigt" då den tar emot massor av "saker" under dagarna som torkar ut och gör huden smutsig, i vissa fall även smink så som foundation som inte andas mm (jag använder inget smink förutom mascara). Därför behöver den något som fuktar tillbaka och tar bort dessa orenheter, även acne.

Efter att ha gjort allt stuff som behövs inför imorgon ska ja sätta mig (Läs; lägga) skönt i soffan och titta på CSI NY med en stoor kopp te. Te är det bästa som finns ! :)

Nu ska jag nog ta och byta lakan. Härligt det ska bli och gå och lägga sig sen hihi :)
ta hand om er så hörs vi imorgon.



Derma Genesis Dag&Natt. De är antirynk produkter och återfuktande. Detdär med antirynk behöver jag ju egentligen inte , men jag fick dessa av mamma. ;) Huden blir i alla fall TOK LEN efter användning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0