Mattesjukdom

Är det bara jag som blir deprimerad av att räkna matte!? Eller, jag älskar faktiskt att räkna matte! (Så länge det inte blir fel...) Just nu går det piss för mig, och jag får bara damp. Räknat väldigt länge nu. Kanske blivit seg i huvudet pga det. Vad vet jag. Just nu hatar jag matte iallafall!
Tänkte iallafall att ta en paus med matten nu & ta några varv på elljusan istället. 5 km hade jag tänkt mig idag. Får se vad mina knän säger om det.
Föresten så är det kolsvart ute. Creepy? Men det kanske gör så att man springer snabbare? :) Jag menar, man kan ju tro att det står en gubbe bakom varje träd som gör att man springer av ren rädsla ;) haha..



Resultat av träningen? Fint eller fult? Funderar på att gå upp i vikt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0