Nära döden upplevelse

Det hände igårkväll.
Jag kröp ner i sängen och drog täcker över mig. Jag vände på mig & bytte sida, tryckte sedan på mobilen så att ett svagt ljus lyste upp runt omkring.
Det var då jag såg det, det äckligaste jag någonsin sett, EN STOR SPINDEL KRYPANDES PÅ MIN KUDDE, RAKT MOT MITT ANSIKTE!
Jag har nog aldrig flygit upp så snabbt ur sängen som jag gjorde då, jag skrek tills rösten försvann & sprang runt på hela nedervåningen i ren panik.
Snabbt kom pappa ner och frågade vad som hade hänt, (tack för att du finns pappie! ♥)
Han tog bort spindeln ur min säng och jag kunde åter gå tillbaka till sängen för att få min skönhetssömn.
Jag drog täcket över huvudet så att ingen äcklig spindel skulle ha någon chans att komma till mig igen!
Spindlar är så äckliga så att man nästan kan av att få dom på sig! Kan ju dö av att man spyr ihjäl sig eller något. Huh. Finns ju giftiga tillochmed.

Någon som har varit med om samma sak?



Borde dom ens finnas!?



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-19 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0