Rätt eller fel?



I love parties and drinking alcohol!
 
"
Fester är en stor del av mitt liv. Jag älskar att hälla i mig massa skit & tro jag är cool. Men vet ni varför jag gör det? För att mina polare gör det! Jag menar, jag måste ju göra som dom... Annars duger jag inte... Jag är så cool när jag dricker!" Ehm..? Bullshit.

Jag är så himla snygg! Alla älskar mig!
Alla gillar mig. Alla killar älskar mig. Det är bara mig dom håller på med. Jag kan bara vara med dom, och dom med mig.  Jag har fet hy och massa finnar men det tycker dom är hett!
Ehm... kanske för att du är lagd åt andra hållet?

Stockholm- det enda rätta
Om man inte bor i Stockholm kan man inte ha en känd blogg och definitivt inte ha något liv. Ja, alla vill ju liksom bo uppe bland isbjörnarna och snacka med helkonstig dialekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0