Robin Bengtsson?

Kom ni ihåg att jag la in en video på Robin Bengtsson när han drev framför idol-jurryn? Han har ju kommit men en ny hit nu! Och jag tycker faktiskt att den är riktigt bra. Första gången jag lyssnade! Det brukar ju vara så att man får lyssna några gånger, men denna fastnade jag för på en gång.
Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att han skulle bli något. Förra året tyckte jag inte ens att han sjöng speciellt bra. Men nu i idol när han drev, så var hans röst så sjukt mycket bättre! Han har verkligen utvecklats. Och denna videon visar att han har chansen till att bli en stjärna.  


Är den inte sjukt bra?


Kommentarer
Postat av: julia

Man har inte hört så mycket om honom efter idol, den där var ju super bra! Bra där Robin hehe

2009-09-29 @ 11:19:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0