Sådär på kvällen..

har nyss druckit upp en stoooor kopp med te. Spicy Chokolate och det är så underbart gott så man kan dö :) superduper gott helt enkelt.
finns att köpa här ----> KLICK!


annars sitter jag just nu och kollar idol för första gången i år. Jag verkar verkligen vara den enda som inte har kollat på alla , eller a i alla fall ett avsnitt av det. hmm..
finns det några favoriter än? Ge mig gärna tips.

och så måste ni bara lyssna på denna killen. altså vem vill inte kunna spela som honom !?
och det är bara underbart att sitta och lyssna på. åh säger jag bara!

Andy McKee - Rylynn (Akustisk Gitarr)




Kommentarer
Postat av: Abbi

den är hur bra som som helst !!!! jag har haft drömmar om att spela sådär (A) haha ;P

2009-09-17 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0