shopping

Nu har jag & syster åter kommit hem från en liten shoppingrunda! Köpte bara en vinterjacka faktiskt. Var så nära på att köpa såååå mycket, men försökte hela tiden tänka "BEHÖVER JAG VERKLIGEN DET HÄR?!"
Jag är omöjlig när jag shoppar. Kan få med mig allting hem. Men idag var jag stark. Tro det eller ej, men jag är stolt över mig själv. :)



Jackan. Färg på vinterjackan är snyggt! Rött funkar.


Syster & jag tog även en fika. Åt något onyttigt för en gångs skull! Vilket är bra.
Kombinerade dock det med en nyttig juice som innehöll bla. morot!


And this is what I were today. Matchade med mina ljusrosa björnborg tygskor.
Lägg märke till vip påsen i bakrunden ((((: det är man värd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0