Skärholmen VS Kista

Har nyss sköljt ur inpackningen ur håret och tvättat bort ansiktsmasken. Mmm... I totally love it!
Ska fixa till mig lite snabbt (dvs no make up!) och sedan dra upp till A6 på en liten shoppingrunda. Kanske blir det en fika också.

Imorgon drar jag som sagt till Stockholm! Det blir SHOPPINGRUNDA med stora bokstäver på förmiddagen (kanske eftermiddagen också om jag får bestämma...)
Vi ska antingen shoppa på Kista galleria eller Skärholmens köpcentrum. Frågan är vilket som är bäst?
Jag har varit på båda ställena, och jag har för mig att skärholmen var något bättre.
Om jag egentligen skulle bestämma helt själv skulle jag dra till ett helt annat ställe än just kista/skärholmen, men nu har jag bara detta att välja på, så, hjälp mig.
Vad anser ni är bäst? Where is the best shopping dudes? Kista eller Skärholmen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0