Skolfoto

Idag har vi tagit skolfoto ;) haha. Jag bad fotografen om att sitta, och det fick jag! Mycket snäll fotograf där ja ;) Vi tog också såna där småkort... suck! Jag hatar såna? Han ber en att sitta hur konstigt som helst!? haha! Jag började naturligtvis att skratta. Fick se korten och jag sa att han inte fick använda något av dom och ta nya och att jag skulle få sitta hur jag vill :) Och vet ni? Det fick jag! Korten blev bättre & han fick ta ett av dom tillslut. Hallå, vem är det som alltid har rätt egentligen? ;)

Glömde alla jobbiga lappar och skit, så vi får väl se om jag får någon katalog överhuvudtaget. Men ska nog kunna ringa några samtal och fixa det här. Vem vill inte ha en skolkatalog? Skitkul att sitta och titta på alla snygga, fula, töntiga, speciella (de finns på PB), och ja ni vet.
Jag själv kommer nog ingå i kategorin faiiiil :) enligt mig själv.

Tudles


Denna koftan blev det idag tillslut förresten. Är vi inte söta? We know...


Kommentarer
Postat av: Zusanna

yey, vi speciella går på pb! :D

2009-09-25 @ 14:51:42
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

aso du julia? fan vad du är wannabe kissie oh dessie :S

2009-09-27 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0