Sleep tight

Tudilu,
Kom in för en stund sen. Tog en dusch efter det & la en ansiktsmask.
Jag har väldigt ont i mitt knä, vilket jag märkte där ute i mörkret & kylan. Vilat nu några dagar från träning för att det ska bli bättre (dåligt samvete, jaaa). Imorgon ska vi springa 5 km i skolan. Kommer att bli döden för mig? Klart jag orkar, men frågan är om mitt knä gör det? Fy. Men jag ska inte vara negativ ;) jag är en positiv människa, haha!
Jag börjar också känna att en ny förkylning smyger sig sakta men säkert på mig igen. Jag som nyss blivit frisk :(

Hade tänkt att fixa lite nu & sedan gitta vidare till das Bett! Behöver sova och tagga för imorgon känner jag. SUCKKKK på allt!

Vi hörs imorgon. Önska mig lycka till med springningen ;) Good night, sleep tight!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0