sovaholic, shoppaholic och fikaholic.

hej igen . nu är vi alla tre (sara, en sovaholic, julia,en shoppaholic och jag, en fikaholic)  samlade hemma hos sara för en mycket rolig natt . hur kul ?? :D
måste även tillägga att jag verkligen inte gillar saras inlägg nedan, då jag verkligen inte gillar paramore ett endaste dugg . måste dock säga att jag ÄLSKAR john legend ! hur underbar är inte han då ?
bättre än EMO musik !  :D

vad tycker ni !? :D

nu ska vi tre mysa ! vi hörs imorron !
pussheeeieiii .


(sara, julia och så jag )

Sarah namnskrift


Kommentarer
Postat av: Anonym

paramore är ... speciella ;)

2009-09-06 @ 11:42:51
Postat av: EliasSvensson! :D

HAhahahahahah håller med dig! x) EMO musik! men vissa är fortfarande bra (a :D MVH cooloholic! :D

2009-09-06 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0