Sussa sött!

Kom nyss ut från duschen, vilket är en underbar känsla. Nyrakade ben, nyduschat hår & hela rubbet! Mmm...
Klockan är bara åtta, men jag hade tänkt att jag skulle krypa ner under täcket endå & titta på film. Tittade bara på halva filmen igår eftersom jag nästan somnade vid halv 11, haha!
Filmen var ju sådär, hitills iallafall. Men det är ju trots allt inte varje dag man ser Zac Efron sitta på en häst! Haha, vem gillar inte?
Bloggar inte mer för ikväll, men vi hörs imorgon.

Dröm sött allihopa! Det ska jag göra ;)



Såhär mysigt har jag fixat det! (;


Kommentarer
Postat av: Tvillingarna

hej =)

2009-09-07 @ 21:01:18
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0