Svenska hollywoodfruar

Ni tittar väl på programmet? Ikväll kl.9!
Vad jag anser om detta programmet är att det är väldigt underhållande. De tre tanterna hollywoodfruarna är mer eller mindre blåsta.
De verkar vara tre ytliga tanter som anser sig vara bättre än de flesta.  De lever också i total onödig överlyx. Det skulle jag också göra om jag hade så mycket pengar som dom, det erkänner jag! Men vissa saker? Kom och hjälp mig!
Men jag ska inte bara skriva ner negativa om dessa brudar, för allt är inte negativt.
Jag anser att de är tre stycken starka och självständiga kvinnor. Jag håller definitivt inte med om alla deras åsikter. Dom kan de hålla för sig själva. Men deras personligheter gillar jag, till en viss del.
Sen är det ju media också som vinklar allt på det sättet som de vill också, så det kan ju hända att jag inte uppfattat tanterna så som de är egentligen. Det har jag egen erfarenhet av! 
Hur som helst, I like this program ;)

Vad tycker ni? Antar att ni också gillar det. ;)


Ni har väl inte missat?


Kommentarer
Postat av: kamilla

haha ja snövit är bra :)

Ja micke och molle är så sorlig på nåt sätt! :P

2009-09-28 @ 18:47:40
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0