tjingeling

efter två tuffa matcher i helgen så är jag verkligen helt slut i benen, jag tackar gud att vi inte har naturkunskap imorgon, eftersom salen ligger på fjärde våningen = massa trappor! haha
sjukt skönt var det iallafall att ta en jättevarm dusch när jag kom hem från matchen, som vi vann hihi. jag tror inte de i andra laget var så värst förtjusta i mig, kan tappa kontrollen över mitt humör i tuffa matcher. men jaja, så kan det bli. iallafall tog jag en jätteskön dusch, vilket jag älskar. duscha och sjunga jättehögt i duschen måste vara livet. det bästa är att man alltid sjunger så fint i duschen, enligt en själv iallafall. eller vad säger ni? haha (;
   sedan tog i min älskade favorit produkt för håret, GOLDWELL RICH REPAIR leave in. det är som en hårinpackning fast du låter den sitta i. efter att man använt den i en vecka så ser topparna inte lika slitna ut längre och håret blir jättefint och glansigt. älskar den! så jag tycker alla borde köpa den, finns hos frisören, kommer inte ihåg vad den kostade, men runt hundralappen ungefär. massa bra!



såhär ser den ut för er som vill veta haha (;


har precis övat färdigt mina ca 70 italienska glosor, känner mig duktig! men de var ju inte jättesvåra så det var inte så hemskt. ska fortsätta min söndagskväll här framför datorn med muse på, så jag kommer ha en bra kväll iallafall! hoppas ni får det med!

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0