A whole new me ?

Imorgon kommer att bli en bra dag. Det vet jag.
Återgå till rutinerna igen, kan itne bli bättre. Jag vill inte ha slappa dagar, inte sitta framför tv'n hela dagen, inte lyssna på samma musik om och om igen(ehm ok, det är helt ok! :D) , men jag vill ha massa att göra, då jag fungerar som bäst, mår som bäst och ja , lever livet helt enkelt.

Nå, vad händer då imorgon?

* Boka om tiden hos tandläkaren. Vill verkligen inte missa min favoritlektion pga tandläkaren??
* Skriva naturkunskapsfrågan. Om det finns liv på andra planeter och om de behöver samma förutsättningar.
* Städa garderoben. (det har blivit ett måste. den är inte stökig, utan den är snarare så full att den ser stökig ut..)


och sen va det inte mer.
inte överdrivet mycket att göra, men tillräckligt för att jag ska bli lite mer mig själv ((:

Har haft huvudvärk hela helgen, och jag har väldigt ont i halsen. Snälla kom och säg att jag inte håller på att bli sjuk? Det är inte rätt tid att bli sjuk, eller det är i och för sig aldrig rätt tid för att bli sjuk..
Sitter i alla fall här hemma och äter ZYX, superbra halstablett som verkligen hjälper. Finns att köpa på Apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0