Angående kommentarer

Varför jag skriver detta inlägget är inte för att jag egentligen bryr mig om vad folk skriver utan för att berätta hur onödigt det är. Man får ta mycket skit om man bloggar och visst. Det är chill för min del ;)
Men att trycka ner andra för att komma högre upp själv tycker jag inte är en särskiltbra metod till ökat självförtroende. Testa på något annat så lovar jag att det kommer kännas bättre :)

Självklart kommer kommentarerna att ströööömma in när jag tryckt på "publicera". Men snälla. Tänk efter innan ni skriver någonting ;)

Och jag kan ju också berätta för er att det inte var jag, Julia som skrev inlägget om att de som kommenterar är dumma, för- I don´t give a shit ;) Sara skrev det om det nu har någon större betydelse.

Och jag, wannabe Kissie? ;) Det var nog i augusti jag skrev såna där mobbade inlägg. Kul att du följt bloggen sedan dess! :)


Kommentera lugnt ♥






EDIT: Min goda vän checkade nyss några ip. Inte visste jag att bonnar ute i gislaved läser bloggen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0