Nej , jag lever faktiskt ((:

oj, lever jag ?
hahah klart jag gör, har bara haft ett avbrott från blogg och allt, det har lixom hänt samma sak nästan varje dag, och hur kul är det att sitta och skriva om det varje dag, om ens läsa om det. men nu förhoppningsvis är jag tillbaka. Får fortfarande inte träna för att jag väntar på att gå vidare med mitt knä, sedan får vi se efter det, jag vill inte avslöja allt för mycket här.  Annars så fungerar allt bra, ett underbart skönt lov, eller nja, jag vill ha MASSA att göra samtidigt, jag jobbar och gör saker mycket bätttre när jag är stressad. Hmm..

Malmö var helt underbart. Älskar staden grymt. Hur kan de vara en storstad? Känns som en liten pluttstad någonstans. Min bror är helt fantastisk, även Kwestan.

Nu i helgen har även mina kusiner varit här hemma, fullt hus? ohja. Bara liiite för stökit och skrikit, men men. ;)
Så idag blir de bara en hemma-och-slappa-dag. SKÖNT.
Ska även kolla på repriserna av Desperate Housewifes och Grey's Anatomy. Missade dessa förra veckan.
Nä, nu ska ja börja planera inköpen av julklappar, åh ÄLSKA planering! Har ju köpt vissa julklappar faktiskt. Det gäller att vara ute i god tid och dela upp betalningen, annars står man där få dagar innan jul, pank och har massa klappar kvar att köpa+ att nästan allt är slut.. Inte kul vill jag säga. Hmmmmm.

har även blivit lite sådär beroende av Ne-Yo. Mums på honom. Men tro inte att jag glömmer John Legend, nooo way. hehehe ((:  
Jag lyssnar nästan alltid på "manliga artister". Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv. De är mycket bättre än kvinnliga enligt min åsikt. Men självklart lyssnar jag på de "kvinnliga" också, men killarna gör bättre musik, så äre bara. ;)
När jag va mindre så dölyssnade jag mycket på Backstreet boys, N-Sync och Magnus Karlsson, medan många av mina kompisar körde på Aqua, Britney Spears och Spice Girls.


Ne-Yo.


John Legend.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0