Dunk dunk

Dagen har bestått av stress, uppjagan & hyperaktivitet! Ja, jag lovar att jag såg mitt hjärta bulta när jag tittade neråt så det syntes genom tröjan till och med! Hoppas det döljdes när jag drog upp dragkedjan på jackan hela vägen....... Haha Ja, jag har skämt ut mig på många olika sätt idag!

För att trösta mig själv mot allt det här hemska, som inte är så hemskt endå så sprang jag runt lite på stan och köpte mig lite smått och gott! Kändes det bättre? Nej, faktiskt inte ;) Men vad gör det? Imorgon är det fredag. Och inte vilken fredag i månaden som helst, utan det är den 20:e. Och vad betyder det? Jo, att jag och Hampus har varit tillsammans i 9 månader!! ♥

Jag tror jag måste lägga mig i sängen och bara andas, haha. Men nej nej. Imorgon ska jag lämna in engelskan och göra en samhällsuppgift ;) Men vi får väl hoppas att det är lika nervarvande det!






Värre än sådär var det kan jag lova..... ;)




Tudles






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0