Hemkommen från...

shoppingrunda! Otippat? Kanske inte :)


Denna hängde med mig hem idag. Tyckte den var jättesöt :)

Dagen har bestått av lite plugg sådär. När allt sög så ringde Sarah och frågade om vi skulle till A6. Och självklart hängde jag med! :) Jag älskar att det har blivit lite julstämning i köpcentret.
Jag köpte bara tröjan ovan, shoppade ju trots allt lite igår. Men Sarah däremot köpte julklappar för flera år framåt :) Eller ok, iallafall för 2009 ;)

När jag nu kom hem så luktade det lussekatter i hela huset & julmusiken var på. Åh
Nu ska jag ut och springa. Var kanske lite dumt att jag tryckte i mig lussekatten iallafall. Tihi ♥


Love

Kommentarer
Postat av: sevara (:

naw va mys tröja :D

2009-11-25 @ 14:55:08
URL: http://sevarakulieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0